wtorek, 20 września 2011



Do jakiego stopnia mam się posunąć żebyś mnie zauważył ? ; cc Tyle zrobiłam, tak się poniżyłam na nic ? Do dupy wszystko !
Koniec z tym ! 

poniedziałek, 19 września 2011

Heeej. ; *
Jestem już po weselu. Ja chce jeszcze raz ! Tak fajnie było, ale się skończyło. ; c
Jestem cała połamana. xd Boli mnie brzuch, głowa, i nogi. -,- Dzisiaj do szkoły nie poszłam ale jutro raczej pojdę. xd  
Dobra spadam nie chce mi się pisać. ; p 
Pa. ; *

czwartek, 15 września 2011

Wiktor. ; * I jego dziwne minki do zdjęcia. ; D
A więc jestem totalnie wkurzona na Agatę. Ale i tak cię kocham. ;**
Nic na razie się nie dzieje po za jednym ! Ale o tym nie będę pisać ! Hmmm, muszę się spotkać z Agatą bo tak to albo sms piszemy albo na skype ; c Mam nadzieję że się niedługo spotkamy. <3 ;*
No a tak po za tym co napisałam jest spoko. Myślałam że będzie gorzej ale jest okok. ; D 
Trochę źle się czuje bo pani od wf poszła z nami na dwór i to w deszcz miałam takiego wkurwa bo przez nią kicham kaszlę i mnie głowa boli ale trudno jakoś przeżyje. ; D
Kończę. Napiszę coś po weselu. 
Byeee. ; ***

Rihanna- California kid bed. <3




wtorek, 13 września 2011

Elo. ; *
Zdjęcie Agaty z naszego wypadu do kina. <333 
No więc jest zajebiście. <3 Niby szkoła ale i tak czuję się bardzo szczęśliwa, tylko dziwne że nie wiem z jakiego powodu. ; P W sobotę idę na wesele. xd Więc wychodzi na to że lekcję odrobię w piątek. xd Czuje że wszystko powoli się układa. Kocham Cię. <3 
Do następnego ; *
Grubson- Na szczycie. <33

Ciekawe jak to jest zapomnieć o tobie w 5 sekund. ! ; c

poniedziałek, 12 września 2011

niedziela, 11 września 2011

Eloszka. ; **
Daaaaaaaaawno mnie nie było bo zapomniałam hasła do konta. xd Ale znalazłam karteczkę na której to było napisane ! Huuura. ; D Teraz będę częściej tu zaglądać. ; ) Niby jest okej ale co chwila coś się pieprzy. -,- Nie chce tak ! Ale i tak jest lepiej niż było kiedyś. A to wszystko za sprawą moich przyjaciół. Dziękuje Wam że jesteście. ; ** Kocham Was. <3 Teraz mam mase kartkówek na które będę się zaraz uczyć bo w tym roku chce się poprawić z nauką. Chce mieć dobre stopnie. Będę chodzić na korki ale muszę jeszcze to uzgodnić z mamą. ; D Będzie dobrze. ; D 
Do następnego. <3 ; *

piątek, 19 sierpnia 2011

Hej. ; **
Dawno nie pisałam. Ale jakoś tak nie było o czym. xd Mam już pomalowany pokój, jeszcze panele i się wprowadzam. Nie wiem kiedy ale na pewno nie długo idę na nockę do Dominiki. <3 Parę dni temu wróciłam z podwójnej nocki u Agaty. Było przezajebiście. <3 My Kochamy Jacusiaaaaa
Nikogo na chacie nie ma a mnie coś ugryzło i teraz tak patrzę że to tak mi spuchło. Teraz mam 2 razy większy ; cc Boli mnie to. ; c Wstałam o 5 bo mnie obudziła burza, a potem się okazało że mam stan podgorączkowy i nie mogłam zasnąć, dopiero ok. 7 zasnełam i znowu obudziłam się o 9. Dzień zapowiada się koszmarnie. -,- Mam nadzieje że on szybko zleci. ; c 
Wtedy to wszystko wydawało mi się takie głupie teraz niestety żałuje tej decyzji, trudno czasu nie cofnę, trzeba żyć dalej. Ale ta decyzja dużo mnie kosztowała a teraz to tak boli. ; c 
Kooooooocham Cię ! ; * <3 

środa, 10 sierpnia 2011

Buty Eweliny Grygiel. ; *
Daaaaaaaawno nie pisałam. ; D Ale teraz znowu zacznę na bieżąco. Teraz jest very HAPPY <33
Powodów jest parę. Więc, w sobotę będzie malowanie ścian, dziś kupiłam farby. I w sobotę jadę do Koszalina na pewno coś sobie kupię. Dziś też byłam w mieście kupiłam sweterek, stanik i bluzkę. ; D Muszę jeszcze raz u góry sprzątnąć kurz bo będzie pracownikom przeszkadzał gdy będą malować. Jutro może skype park, a potem Rdz. Ale to wszystko zależy od poooogody, która jest kiepska i bardzo zmienna. ; c
Dobra zmykam bo nikogo już prawie na gg nie ma. I teraz są nudy. ; c Zmykam Paa. ; *

Kochaaaaaaam Cię. ; **

Pozdrowienia :
Agataaaa. ; ** <3
Kaaaaja ; ** <3
Patrycjaaaaa. ; ** <3
Lauraaa. ; ** <3

środa, 27 lipca 2011

Agaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaata <3<3
Jak ja za tobą tęsknie ; *** Mam nadzieje że twój wyjazd szybko minie i się nie długo zobaczymy. <3
Jest spoczko. ; D Jutro jadę po telefon <3 W piątek imprezaa <3 Będzie superanckoo ; **
Jutro też jadę po farby ale nie wiem czy na pewno. Mój pokój będzie fioletowy ciemno-jasny. ; D 
Dzisiaj siedziałam cały dzień w domu. ; < Miał do mnie kuzyn przyjść ale nie mógł bo pomagał tacie ; << Łee tam jakoś przeżyłam. xd Kai nie będzie do jutra, bo poszła do cioć na noc. ; < Coraz rzadziej z nią gadam. ; c Dobra uciekam Paa. ;******

wtorek, 26 lipca 2011

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja <3<3<3
Kocham tą panią ze zdjęcia. Której nie ma już 2 dzień, tęsknie za nią. ; < ; **
Byłam dzisiaj z Patrycją na pizzy <3 Było spoczi, potem na Rdz nagrałyśmy 3 filmiki. xd Brechy na maxa. xd Potem znów do Kg i następnie do domku <3 Dzień spędzony bardzo dobrze. ; **
Jutro może też pojade do miasta.  ; D W czwartek z mamą po nowy telefon.
I w piątek impreza urodzinowa <33333333333333333333
Ewelina Grygiel <3 ; *
Żaneta Gryziecka <3 ; *
Ewa Grygiel <3 ; *
Natalia Rutkowska <3 ; *
29 lipiec <33 ; **

niedziela, 24 lipca 2011

Siemkaa.; D
Jest zjebanie, ale nie chce mi się o tym pisać. ; <  
Gadam teraz sobie z Kają <33 Którą Kocham <33
Nie żałuje tego co zrobiłam, jeśli tego nie doceniliście wasz problem. Nie wiedziałam że, nadejdzie ta chwila kiedy będziemy musieli się pożegnać. Wiedz że byłeś jesteś i zawsze będziesz jak brat. Nie wiedziałam że Cię to tak mocno zaboli, ja chciałam mu powiedzieć ale się bałam. Przepraszam <3 
Zmykam Paaa. ; *

piątek, 22 lipca 2011

Siemkaa. ; *
Dawno nie pisałam. ; D Kai nie ma już 5 dni. ; < Tęsknie za tobą <3333 Jeszcze tydzień i moje urodziny. ; ** Będzie brechowo i zajebiście. ; p Od poniedziałku była u mnie kuzynka ale dzisiaj już pojechała. xd Było spoczko.  ; D Ogólnie to we wtorek idę z Patrycją gdzieś i będzie sesyjka <3 Patrycja poszła już, Kai nie ma, kurde facken dupen. ; < Haha, lubie kiedy się uśmiechasz- dzisiejszy tekst Kamila. <3 W poniedziałek albo w czwartek będę miała telefon. Nareszcie <3 
Teraz słucham Give me Evrything (Tonaight) <333333 

Kocham Cię <33 ; ***

niedziela, 17 lipca 2011

Siemka. ; *
Zdjęcie przedstawia moją kochaną Kaję <3333 Wczoraj gadałyśmy około 4-5 godzin, poszłam spać przed 1  ; D Wstałam o  10.30 I od 12 znowu gadam z Kają . ; ** Robimy se wzajemnie zdjęcia. xd Jedno właśnie widnieje w poście . ; ] Od poniedziałku nocuje u mnie kuzynkaaa <333 Będą breszki. ; *** Wakacje są THE BEST < 3 Gorzej z pogodą. xd Dobra zmykam Paaaaa ; **
Pozdrowienia dla:
Żanety. ; **
Kaii. ; **
Patrycji. ; **
Agaty. ; **

sobota, 16 lipca 2011

Siemkaa. ; *
Nie ma to jak 2 nie wypalony dzień. ; < Super wstałam przed 9 straaaaaaasznie mnie boli brzuch. ; < Ogólnie miałam dzisiaj iść najpierw do Elvisa ale ma gorączkę. ; < Zdrowiej ; ** Potem z Eweliną ale też nie może. Duuuupa. Teraz gadam sobie z Kają. ; ** Pomalowałam sobie paznokcie, wszystkie innym kolorem: fioletowy jasny, pomarańczowy, zielony, żółty, fioletowy  zwykły, fioletowy ciemny, bordowy, perłowy, niebieski i różowy. ; D Nie wiem co dziś ogólnie będę robić może jak przyjdzie Agata to pogadam z nią na skype. Obym się nie nudziła, bo tego nie zniosę. xd Dobra spadam. 
Paaa ; ** 

piątek, 15 lipca 2011

Jestem zła bo znowu nic jutro nie wypali, tyle że idę z siostrą na zakupki <3 Szkoda że znowu nie wypali. ;<
Chuj ! Dobra idę bo nie ma co robić. Nq.
Siemkaa. ; D
Dawno nie pisałam, jakoś tak wyszło. xd Przyszła poducha <3 Jest mega duża i bardzo wygodna.; * Wczoraj  byłam na Rdz z Eweliną. ^^ Było fajnie, Ewelina zjadła ok. 5-6 lodów.A ja tylko 4 xd Dzisiaj się lenie, może potem pójdę sobie gdzieś ale jeszcze pomyślę. ; D Weekend zamierzam spędzić na plaży ale zależy od pogody. Oby była ładna. Nie wiem czy przypadkiem nie pójdę nazbierać agrestu, pycha <3 Siedzę sobie i słucham muzyki ; ** Nie ma Kai bo poszła z mamą i bratem na spacer. ; < Może potem wejdzie. ; ]  Słońce świeci ale strasznie mocno wiatr wieje, jak jechałam na boisko myślałam że mnie zdmuchnie xd  Dobra ja spadam może wieczorkiem coś napiszę.
Czesc <3

Jeszcze 2 tygodnieeee i moje urodziny <333333333

29 lipiec urodzinki <3<3

środa, 13 lipca 2011

Siemkaaa.; D
Zaraz się zbieram i jadę do Rdz.
Hmm, dzisiaj robię sobie znowu Rudy, o ile mama kupi mi szamponetki o które je prosiłam. 
Nie wiem jakie będę miała potem plany ale mam nadzieje że się coś wymyśli. ; ]
Dzisiaj się nie wyspałam. ; <  Cały czas ziewam! -,-
Dobra tam ja idę bo mi się nudzi. Paa. ; P

wtorek, 12 lipca 2011

Siemkaa. xd
Dzień z Patrycją <3
Jutro na plaże z Agatą. ; * 
Chcę ogłosić: Kaja, baaardzo Cię lubię, nawet bardzo bardzo bardzo. Chce żebyś wiedziała że zrobiłam to dla ciebie, dzięki tobie zapomniałam o wszystkich złych rzeczach. ; ****** <33333 
Dziękuje że jesteś. ; **
Hahaha, oglądam kabaret, i po prostu leje! ; D
Nie wiem czemu, ale jestem bardzo zadowolona ze swojego życia! Wiem że miałam dużo wpadek, ale to wszystko minęło <3
Paaa.  ; **

Siemkaa.  ; D
Byłam dzisiaj w mieście nic se nie kupiła.; <
Hmmm, ogólnie to wczoraj zamówiłam z Eweliną pufo-poduchy, ale dzisiaj się okazało że coś nie pykło bo Ewelina nie wybrała wzoru ani koloru. xd 
Nie ma co pisać, może coś wieczorem dodam. ; ]
Paaa.  ; * 

poniedziałek, 11 lipca 2011


Siemkaa. ; *
Niby okej, a cały czas jest coś nie tak, no ale tak bywa. -,-
Dobra nie ważne, pogoda się zrobiła nawet spoko ; >
Jutro do miasta. ; D
I na Rdz do pewnego pana na podwórko. <3 
Dzisiaj siedziałam w domu, ale może wieczorem pójdę na boisko. ; P
W sobotę i niedziele plaaaża oby było słońce. ; **
Zaraz będę oglądać film. ; D 
Dobra kończę Paaaa. ; *

niedziela, 10 lipca 2011


Siemka. ;D
Hmm, ogólnie to jestem trochę zła, bo jutro chciałam iść na plaże ale nie wyjdzie. ; < 
Dobra tam innym razem. We wtorek planuje sesje.;D 
Dopiero teraz zobaczyłam jakie mam plecy spalone. -,- 
Hmmm, ogólnie to mi się nudzi bo kurde komp mi się nudzi, a w weekendy mi się zawsze nudzi.
Ale na pewno od Poniedziałku będzie szał ciał- tekst Patrycji xd.
Czekam na to aby było więcej stopni, żeby woda była jeszcze cieplejsza.; P
Dzisiaj dostałam kasę, dobrze się składa bo muszę sobie sukienkę kupić, buty i torbę. ; ]
Dobra lecę suszyć włosy i wg. się ogarnąć do spania. ; D 
Paaa. ; **
Elo. ; *
Ogólnie to te zdjęcie zrobiła Pati, zaraz po zakończeniu roku szkolnego. ;D
No tak dzisiaj byłam na plaży. ; P Była cieplutkaa woda, i wg. było meeega faaajnie. ; ]
Pływałam sobie na pontonie specjalnie żeby się nie zmoczyć, a mój głupi kuzyn zwalił mnie ; <
Jejku jakie były faaale ! <3 
Kończę. Paa. ; *

piątek, 8 lipca 2011


Siemka.; *
Zdjęcie przedstawia Diane: Moje najukochańsze psisko <3
Ogólnie to u mnie w pokoju trzeba wstawić okno i malowanie.^^ Fajnie, że pewna osoba wyjeżdża 8 września ognisko pożegnalne. ; < No ale nie jest aż tak źle, przynajmniej będę miała spokój. xd Dobra tam, zmieniam temat xd Nie wiem kiedy ale już pewnie nie długo, mama kupi nam fotele w kształcie piłki siatkowej.  <3 Będę miała szaro-fioletową, będzie pasować do mojego pokoju. ;D I wg. muszę z mamą jechać do sklepów i powybierać róże rzeczy do pokoju, meble itd. ; P Nie wiem kiedy pojedziemy, ale na pewno jakoś pod koniec lipca lub początek sierpnia. ; ] Muszę pomyśleć co chcę zabrać na górę, żeby nie było że jakieś śmieci będę zbierać.;D Koniecznie muszę kupić klatkę dla mojego gryzonia. ; * Hmm, dobra kończę bo nie mam nic więcej do napisania. ; ) 
Paa.; *

Hej. ; *
Byłam z mamą tylko w sano bo były straszne korki, ale nie martwię się bo mama powiedziała że pojedziemy jeszcze raz o 17-18 ;D
Czekam na obiad bo jestem głodna. xd 
Ogólnie to dzisiaj będą u mnie w pokoju okno wstawiać, i jeszcze przyjadą dokończyć podłogę. trzeba wynieść jeszcze parę gratów żeby nie przeszkadzały. ; P Teraz słucham muzyki i wcinam wiśnie , prosto z drzewa  mniam mniam <3 Jakoś dzisiaj nie ma za fajnej pogody.; < Mam nadzieje że w poniedziałek będzie słoneczko. ; * Robię się jeszcze raz na rudo, tylko jakiś inny odcień, teraz miałam zwykły rudy, a tym razem będę miała miedź i będę dłużej trzymać.^^ Może nawet dzisiaj kupię. ; ] 
Dobra zmykam napiszę coś wieczorem. 
Paaaa <3

Siemkaa.; D
Zaraz jadę do miasta z mamą może mi coś kupi. ^^ Jutro idę z Agatą na Rdz. ; * Ale gdzieś o 16. ; ] Muszę jeszcze raz pogadać z pewną osobą. xd Maluje paznokcie. ; P
Jeszcze miesiąc i będzie mój pokój skończony w 100% Huraaa, nie mogę się doczekać kiedy się tam wyprowadzę xd Od razu mówię, wyprawiam Pidżamę Party <3 Zaproszenia będę rozdawać przez gg lub przez mowę ustną xd Pidżama Party będzie w roku szkolnym ponieważ nie mam kontaktu z dziewczynami z klasy.;D A chciałabym je też zaprosić.  ; *** Dobra uciekam bo mama zaraz przyjedzie.
Pa. <3

czwartek, 7 lipca 2011

Kajaa. ; *

Kaja. ; **
Notkę dedykuje Kai <3 Wiem że my się wgl. nie znamy ale wiedz że i tak jesteś mi bliska <3
Wspierasz mnie, i pocieszasz, ; * Poprawiasz mi humorki.
Dziękuje, dziękuje, dziękuje <3333

Hahaha!


Siemka. ; *


 Słucham muzyki <3 I wg. piszę z wieloma osobami. ; ] Już jest po 22 o_O Jutro jeszcze nie wiem czy jadę do miasta czy nie! Zależy od mojej mamy. ; P Aha, miałam pozdrowić szanowną moją koleżankę Monikę, szczęścia <3 ♥ 
29 lipca moje urodziny ♥♥♥♥♥
Dobra spadam Pa. ; *

Czekam. ;D


Siemka. ;* 
Czekam na potwierdzenie sms od pewnej osoby <3 Ogólnie jest okej, pogoda nie jest zła, albo mogła być lepsza.;D Dzisiaj dzień spędzony u Patrycji (czyt. Elvisa<3) W sobotę z Agatą na Rdz, w poniedziałek na plaże. <3 Słucham muzyki. A teraz lecę się umyć.
Pa.; *